A Kanban alapelve: A Kanban rendszernek köszönhetően optimális a gyártási folyamat irányítása
Kanban-elv - Jó tudni
A Kanban elvet eredetileg Taiichi Ohno fejlesztette ki a Toyota-nál Japánban 1947-ben. Ez egy keresleti elvre épülő rendszer az anyagáramlás és a termelés szabályozására. A cél a zavartalan anyagellátás biztosítása a termeléshez. A hagyományos Kanban rendszerek két ládát használnak egy ciklusban és többnyire Kanban kártyákat használnak információhordozóként a gyártási folyamat vezérlésére. Minden információt ezen az adathordozón tárolnak, úgymint a cikkszám, a cikk megnevezése, a láda töltési mennyisége és a beszállító.
Kanban-folyamat a Würth-nél – Biztonságos ellátás a kis alkatrészek számára
A Würth Industrie-nál a Kanban rendszerekben történő anyagellátás két ládával történik, a Würth W-KLT®2.0 típusokkal. A gyártási folyamat automatikus irányításához szükséges információ tárolására Kanban címkéket használunk, különféle technológiákkal kombinálva. A múltban kézi szkennert használtak a rendelés felvitelére, ma ügyfeleink több mint fele szabványos RFID-alapú rendszermegoldásokat használ az automatizált rendeléshez, és a jövőben optikai, intelligens technológiákat, például iBin® modulokat fogunk használni. A Würth Industrie Kanban rendszereivel könnyedén menedzselheti a gyártás során beépülő anyagokat, például a kötő-, és rögzítőelemeket, a DIN és standard alkatrészeket, valamint a speciális és rajz szerinti termékeket, valamint a közvetett igényeit is, beleértve az MRO termékeket, azaz a segéd- és karbantartási anyagokat.
Adatkezelés a Kanban folyamatok esetén
Minden ládamozgást rögzítünk és dokumentálunk, hogy bármikor információkat kaphasson a Kanban-rendszer állapotáról. Ezt egyrészről a házon belül kifejlesztett Kanban Management Software (KMS), melyet a Bad Mergentheim-ben található európai Kanban logisztikai központunkban fejlesztünk, másrészről a vonalkódos címkék, RFID címék vagy az iBin® modulok teszik lehetővé.
Ennek segítségével biztosítjuk, hogy az összes C-termék a megfelelő időben a felhasználás helyére érkezzen, hogy a készletmennyiség és a raktári technológia rendszeresen optimalizálásra kerüljön, és ezek segítségével frissítjük a statisztikai adatokat is. Vevőként az összes adatot a WIS-Portal információs platformon is megtalálja.
Ezzel párhuzamosan a különféle speciális alkatrészek, rajz szerinti termékek és egyéb speciális termékcsoportok hatékonyan menedzselhetők. Munkatársaink az összes részleggel konzultálva tervezik meg az Ön egyedi, költség-optimalizált megoldását. A rendszert az Ön vállalkozásával együttműködésben valósítjuk meg, és további támogatást nyújtunk a C-termékek szabványosításához.
A Würth Industry Kft. az űrlapon megadott személyes adatokat az Ön ajánlatkérésének feldolgozása és teljesítése céljából tárolja és használja. Kérjük, hogy az űrlapon mindenképp töltse ki a megjelölt kötelező mezőket. Az Ön által önkéntesen megadott adatainak kezelése az Általános Adatvédelmi Törvény (GDPR) §6. 1. bekezdés b) pontja alapján történik. Az Ön által önkéntesen megadott adatainak kezelése az Általános Adatvédelmi Törvény (GDPR) §6. 1. bekezdés b) pontja alapján történik. Ezt követően a jogos érdekeink védelmét szolgáló adatkezelés megengedett. Jogos érdekünk, hogy kapcsolatba léphessünk Önnel, mint ügyfelünkkel, szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében, valamint hogy könnyebben felvehessük Önnel a kapcsolatot, ha kérdése merülne fel. Az összegyűjtött adatokat csak addig tároljuk, ameddig ez az Ön ajánlatkérése feldolgozásához, valamint az Önnel való kapcsolatfelvételhez szükséges. Ezt követően törlésre kerülnek.
További adatvédelemmel kapcsolatos szabályok -különösen az Ön tájékoztatáshoz, helyesbítéshez, törléshez, feldolgozás korlátozásához, tiltakozáshoz és panaszhoz fűződő jogaira vonatkozóan- megtalálhatók az Adatvédelmi szabályzatunkban: https://www.wuerth-industry.hu/web/hu/wishu/adatvedelem.php