Elektronikus beszerzés a Würth-tel

Elektronikus beszerzés a Würth-tel

Mi az elektronikus beszerzés?
Az elektronikus beszerzés, más néven E-procurement az áruk digitális adatcserén keresztüli beszerzését jelenti. Az egész folyamatot átöleli, a rendeléstől egészen a számla ellenőrzéséig. Az adatcsere automatizálása kulcsfontosságú előnyöket kínál mindenki számára, aki részt vesz az értékteremtési láncban. Profitáljon Ön is e rugalmasság segítségével!

Miért lehet fontos ez a cégemnek?
Nem számít, hogy egy kis részegységről vagy egy költséges A-termékről van szó, a belső folyamatok idő- és költségigényesek. Különösen a C-termékek esetében, a belső folyamatok költségei sokszor meghaladják az áruk tényleges értékét.A megrendelés visszaigazolásától az áruk átvételéig, a szállítás, vagy a számla ellenőrzéséig mindent kellő részletességgel kell feldolgozni.
A folyamat manuális kezelése jelentős időt emészthet fel - márpedig az idő pénz!

Mit nyerhetek az elektronikus beszerzéssel?

  • Nincs több gépelés vagy dokumentum egyeztetés
  • Kevesebb hiba és nagyobb kontroll az egész beszerzési folyamat felett
  • Kevesebb papír, ezáltal környezetkímélő folyamatok
  • Kevesebb könyvelés és adminisztráció
  • 30%-al kisebb költség
  • Több ideje jut az alapvető üzleti tevékenységekre

Ezzel időt és pénzt takarít meg.

Hogyan is néz ki a folyamat?

Elektronikus beszerzési folyamat - igény

Igény felmerülése

  • Könnyű és gyors feldolgozás saját rendszerében
  • A folyamat egyszerűsíthető egy scanner használatával
  • Használhatja saját scannerét
Elektronikus beszerzési folyamat - veszerzés

Beszerzés

  • A megrendelés azonnali bevitele saját rendszerébe vagy egy külső rendszerbe (közvetlen továbbítás a megrendelési igényből)
  • Automatizált jóváhagyás és rendelés saját rendszerében
  • Közvetlen kommunikáció a beszállítóval egy interfészen keresztül
E-procurement folyamat 3

Rendelés visszaigazolás a beszállító által

  • Azonnali és automatikus nyugta és feldolgozás
  • Közvetlen és automatikus megrendelés-visszaigazolás az interfészen keresztül, nincs szükség papírra
  • Lehető legrövidebb szállítási idő, köszönhetően a közvetlen információcserének
  • A saját termék- és cikkszámai megmaradnak
E-procurement szállítás

Szállítás és áruátvétel

  • Közvetlen bevitel és ellenőrzés a saját rendszerében, pl. a saját scanner használatával
  • Közvetlen és automatizált szállítólevél továbbítás a saját rendszerébe
  • Az elektronikus szállítólevél már a rendszerben, a csomagban egy ellenörző lap
E-procurement számlázás

Számlázás és fizetés

  • Közvelten és automatikus könyvelés és továbbítás a saját rendszerében
  • Azonnali számlaellenőrzés a saját rendszerében az árak, a szállítólevelek és a számlák automatikus összehasonlításával
  • A különböző költséghelyekre külön számla állítható ki

Amit ajánlani tudunk

  • Tapasztalat: Több, mint 10.000 csatlakozott vállalat
  • Rugalmasság: A piacon lévő rendszerek többsége használható
  • Produktivitás: A kapcsolat létrehozása alatt ugyanúgy dolgozhat, mint azelőtt

Mit tehet Ön?

Szeretné csökkenteni beszerzési költségeit akár 30%-kal, ugyanannak a rendszernek a használatával, amit most is használ?

  • Töltse ki IT szakemberével az űrlapot
  • Továbbítsa a kitöltött űrlapot specialistáinknak e-mailben
  • Az Ön szakemberével együtt létrehozzuk a kapcsolatot a két cég között
  • Teljes irányítása lesz az automatizált dokumentumáramlás és gyorsabb feldolgozás felett

Specialistáink készségell állnak rendelkezésére.

Würth alkalmazás

Abszolút mobil: Würth alkalmazás – Az e-Shop a zsebében.

A Würth alkalmazás a megfelelő megoldás az Ön karbantartóinak vagy sürgős igények esetén.

Mindössze egy okostelefonra és webshopunkra van szüksége.

Kérjük töltse ki a kérdőívet, hogy pontosabb képet kaphassunk használt rendszeréről.

 

Általános adatok

A Würth Industry Kft. az űrlapon megadott személyes adatokat gyűjti és dolgozza fel az Ön számára kért megkeresés teljesítése érdekében. Kérjük, hogy az űrlapoknál vegye figyelembe a kötelező mezők jelölését. Ezen adatkezelés jogalapja, a kötelező adatszolgáltatás a GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja, szerződéskötést megelőző intézkedés végrehajtása. Az Ön önkéntesen megadott adatainak kezelése az Art. 6. (2) bekezdése alapján történik. 1 lit. f GDPR. Ezt követően a jogos érdekeink védelmét szolgáló adatkezelés megengedett. Jogos érdekünk, hogy kapcsolatba léphessünk Önnel, ügyfeleinkkel, tanácsadásaink minőségének javítása érdekében, valamint hogy könnyebben felvehessük Önnel a kapcsolatot, ha kérdése van.

Az összegyűjtött adatokat csak addig tároljuk, ameddig ez az Ön megkeresése feldolgozásához, valamint az Önnel való kapcsolatfelvételhez szükséges. Ezt követően törlésre kerülnek. További adatvédelmi megjegyzések, különösen az Ön tájékoztatáshoz, helyesbítéshez, törléshez, feldolgozás korlátozásához, tiltakozáshoz és panaszhoz fűződő jogaira vonatkozóan, megtalálhatók az Adatvédelmi szabályzatunkban.