Elektronikus beszerzés a Würth-tel
Mi az elektronikus beszerzés?
Az elektronikus beszerzés, más néven E-procurement az áruk digitális adatcserén keresztüli beszerzését jelenti. Az egész folyamatot átöleli, a rendeléstől egészen a számla ellenőrzéséig. Az adatcsere automatizálása kulcsfontosságú előnyöket kínál mindenki számára, aki részt vesz az értékteremtési láncban. Profitáljon Ön is e rugalmasság segítségével!
Miért lehet fontos ez a cégemnek?
Nem számít, hogy egy kis részegységről vagy egy költséges A-termékről van szó, a belső folyamatok idő- és költségigényesek. Különösen a C-termékek esetében, a belső folyamatok költségei sokszor meghaladják az áruk tényleges értékét.A megrendelés visszaigazolásától az áruk átvételéig, a szállítás, vagy a számla ellenőrzéséig mindent kellő részletességgel kell feldolgozni.
A folyamat manuális kezelése jelentős időt emészthet fel - márpedig az idő pénz!
Mit nyerhetek az elektronikus beszerzéssel?
- Nincs több gépelés vagy dokumentum egyeztetés
- Kevesebb hiba és nagyobb kontroll az egész beszerzési folyamat felett
- Kevesebb papír, ezáltal környezetkímélő folyamatok
- Kevesebb könyvelés és adminisztráció
- 30%-al kisebb költség
- Több ideje jut az alapvető üzleti tevékenységekre
Ezzel időt és pénzt takarít meg.
Hogyan is néz ki a folyamat?
Igény felmerülése
- Könnyű és gyors feldolgozás saját rendszerében
- A folyamat egyszerűsíthető egy scanner használatával
- Használhatja saját scannerét
Beszerzés
- A megrendelés azonnali bevitele saját rendszerébe vagy egy külső rendszerbe (közvetlen továbbítás a megrendelési igényből)
- Automatizált jóváhagyás és rendelés saját rendszerében
- Közvetlen kommunikáció a beszállítóval egy interfészen keresztül
Rendelés visszaigazolás a beszállító által
- Azonnali és automatikus nyugta és feldolgozás
- Közvetlen és automatikus megrendelés-visszaigazolás az interfészen keresztül, nincs szükség papírra
- Lehető legrövidebb szállítási idő, köszönhetően a közvetlen információcserének
- A saját termék- és cikkszámai megmaradnak
Szállítás és áruátvétel
- Közvetlen bevitel és ellenőrzés a saját rendszerében, pl. a saját scanner használatával
- Közvetlen és automatizált szállítólevél továbbítás a saját rendszerébe
- Az elektronikus szállítólevél már a rendszerben, a csomagban egy ellenörző lap
Számlázás és fizetés
- Közvelten és automatikus könyvelés és továbbítás a saját rendszerében
- Azonnali számlaellenőrzés a saját rendszerében az árak, a szállítólevelek és a számlák automatikus összehasonlításával
- A különböző költséghelyekre külön számla állítható ki
Amit ajánlani tudunk
- Tapasztalat: Több, mint 10.000 csatlakozott vállalat
- Rugalmasság: A piacon lévő rendszerek többsége használható
- Produktivitás: A kapcsolat létrehozása alatt ugyanúgy dolgozhat, mint azelőtt
Mit tehet Ön?
Szeretné csökkenteni beszerzési költségeit akár 30%-kal, ugyanannak a rendszernek a használatával, amit most is használ?
- Töltse ki IT szakemberével az űrlapot
- Továbbítsa a kitöltött űrlapot specialistáinknak e-mailben
- Az Ön szakemberével együtt létrehozzuk a kapcsolatot a két cég között
- Teljes irányítása lesz az automatizált dokumentumáramlás és gyorsabb feldolgozás felett